برای نسیم

 

 برای نسیم

رمز شماره خونت

لطفا لطفا و لطفا بقیه که شمارشو میدونن نرن ببینن

ممنون

 

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.

نظرات شما عزیزان:

. یه دوست ..
ساعت22:11---28 خرداد 1396


یه دوست
ساعت21:18---20 بهمن 1395
عزیزم قکر کنم باید یه رمز قراردادی بزاریم
این رمزه لو رفت
پاسخ:ول کن بذار بخونن... هر کی خونده خره


یه دوست
ساعت22:02---6 بهمن 1395

برای نرگسم از این پستا بزار ذوق میکنه.
پاسخ:اوووووکی.من که فدای نرگسمم


یه دوست
ساعت14:48---24 دی 1395
دقیقه نود رو خیلی خوب گفتی . ما خیلی دیر همو فهمیدیم
منم ترک تو هم ترک اینم یه درد مشترک
من غصه دار تو غصه دار. پس واسه چی بیاد بهار؟
من فاصله تو فاصله. پس کی به ابرا برسه؟
تو که بدی من که بدم. ببخش نه بد حرفی زدم
باشه بدم تو که گلی. معجزه ای تحملی
پاسخ:........................... ممنون


یه دوست
ساعت20:08---21 دی 1395
سلام عزیز مهربانم .
یاد تو همیشه در قلب من است


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : یک شنبه 14 آذر 1395برچسب:, | 15:30 | نویسنده : ترگل |